Dünya onun ruhunu kaybetti .
Onun ruhu bu dünyadan çekildi.
Onun eksikliği, onulmaz bir boşvermişliği zedelerdi.
Gitti, gidişi bazen cevap bazen birsürü soru üretti .
Mayalar bıraktı bir avuç..
Emin ellerdedir ,
Belki de gözleri gibi bakarlar mayalar,
Mayalar kolay bozulmaz
Buzdolabına koymasak da olur..
Kaybetmeden kullanabilmek,
Onu artırır.
Maya bırakmadan gitmeyişi
yine başka bir sorunun cevabı idi .
Tek taraflı gitmeler beni üzer .
Ben de gitmeliyim onunla ,
Bastığı yerden,
İzinden,
Havalandırdığı topraktan,
Menzilim ceketinin astarını görmeli,
Nazenin olmalıyım,
Biraz da mahçup,
Tuzunu hissetmeliyim yüzümün
Ayrıca ...
Dürüp büküp bir yere sıkıştırılır şeyler yazmadı o...
Öyle olsaydı istiflerdik bir güzel..
Ama işte öyle şeyler yazmadı ...
Ilık sulara atılası cümleler yazdı,
Mayalansın diye kurulmuş cümleler ..