Aslında hergün uğramadığım garip bir yerdi burası. Bir pencereli yarı kısmı ahşap olan köy dekorasyonuna sahip bu odada buldum kendimi.
Dekorasyon dememe bakmayın burada herşey fazlasıyla işe yarar durumda. Süs dediğimiz mefhum; belki de yalnızca bizim eğleştiğimiz bir şeydi..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
tavsiyeleriniz benim için çok önemli ☺️ şimdiden teşekkürler...