Kendi kulağına eğilerek fısıldadı:
"Deprem çantanı hazırlama davranışının irtifa kaybetmesine neden olan bireylerin tavsiyelerine kulak ver . "
-Bu gereksiz . Çünkü müteahhitler, mimarlar, inşaat sektöründe karar yetkisinde bulunanlar
işini düzgün yapmalı. Midye kabuklu inşaat kumu kullanılmamalı. Çanta gereksiz .
Biraz düşündükten sonra bu sesin aslında ne dediğine odaklandı . Bu ses şu mesajı veriyordu : "Kendine sor. Sen mimar mısın? Sen müteahhit misin ? Sorulara verdiğin cevaba istinaden ya hiçbirsey yapmana gerek yok ya da biraz daha demir kullanabilirsin "
İki parça kıyafetini de çantaya koyduktan sonra derin bir ohhh çekti.
Bu hayatta her zaman ayağa kalkanlar eleştirildi . Oturanlar, yargılanmaktan kendilerini oturmak suretiyle korudular.
Elimizin ulaşmadığı kurumları ve kişileri eleştirmek her daim çok kolay oldu . Hâlbuki kendimiz kendimizin yanı başındayız.
İki seçeneğimiz var :
Birincisi, önceden denenmiş, söylenmiş sözleri söylemek .. Böylelikle kalabalıkların dikkatinden uzak kalmak .
İkincisi ise görülmeyeni görüp, harekete geçmek ve devrilen gözlere hazırlıklı olmak...

Saolasın ablacım ��
YanıtlaSilSiz de sağolun:)
Sil