Güneş güzeldi de yağmur kötü müydü?
Aklımdaki güzellik ölçütünü bilmek isterim.
Bilmek isterim nedendir su mavi ağaç yeşil..
Kuşlar cıvıl .. nedendir kuşlar cıvıl?
O ses mi turnosol kağıdım idi?
Cıvıldaşma sesleri güzelliği haber veriyordu .. belki ..
Hmmm yaşamak çok güzel ...
Havaya kötü dediğimde de soluğumu yüreğime çekiyorum..
Güzel dediğimde de içim neşeyle doluyor..
Bir konuda anlaşayim kendimle..
Bakınca muhabbetle her neyse , rengine renk geliyor.. canına can.. ve yanına ben.. varlığı nesnenin, varlığım ile anlamlaniyor ..
Aklımı kullandığım anlarda ...
İsmet Özel in de yaşamak umrunda ..
Benim de yaşamak hâlâ son derece umrumdadir ..
Çünkü nefes aldıkça sesimizi yükselterek
söylemeye değecek kelamlar var yaşadığımız bu yer kabuğunda ...

Alışagelmiş bir durum nedendir bilmem öyle dediklerini. Rahmet akan bir güne neden kötü denir ki..
YanıtlaSilBizi aydınlatıyorsun tesekkürler ablacımm 🧡
Çok güzel...
YanıtlaSilRahmet akan bir güne nasıl 'kötü' demek dile denk düşer...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil