Bu bir salçalık biber fidesi.
Dünyaya gönderilmesinin elbette bir nedeni var.
Aslında bilmem kaç gün evvel bir tohumun; konulduğu kabın şekline göre kök salması yaradılış gayesine biran evvel ulaşmak istediğinin naif bir bağırtısıdır.
Vicdanını her daim diri tutanlar, onu toprakla buluşturmak istedi.
Bu salçalık biber fidesi, köklerini başkalarının belirlediği bir kaba göre uzatmaktan pek de haz etmez.
İşte bu haz kıstası; biber fidesiyle, geçirgen bir bağa sahip olan insanoğlunun kesişim noktalarından biriydi.
Neyse ki biz nisanın ılık günlerinden birinde bu fideyi bir yığın toprakla buluşturmuştuk...
(cızırtılı defter )
Burcu BATMAZ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
tavsiyeleriniz benim için çok önemli ☺️ şimdiden teşekkürler...