Her dönemece bir öykü :)
Belki de söylenen lafları ağırlaştıran; bir otobüs kaptanının taşıdığı bütün yolcuların sözcüsüymüş gibi serzenişte bulunmasıydı..
tavsiyeleriniz benim için çok önemli ☺️ şimdiden teşekkürler...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
tavsiyeleriniz benim için çok önemli ☺️ şimdiden teşekkürler...