Dönen bir Dünya' da durmak ne mümkün ..
Şimdi birşeyler yapmazsak toparlanamayız.
Nimetler, her an her nefes kendine bir yer ediniyor hayatımızda . Ve her geçen gün bu nimetlerin hesabı zorlaşıyor .
Bu güzelliklere yer açmalıyız. Gelen güzelliğe kıymet verip onu sarıp sarmalayınız. Çünkü kutulamazsanız, göz ardı ederseniz yeni nimetlere yer kalmaz .
Ya da nimet verilse de kalabalığın içine karışır . Dikkatimizi bile çekmez .
Nimetler nasıl düzenlenir ve yeni nimetlere nasıl yer açılır ? Önce bu sorulara yanıt arayalım .
Her an bir hediyeyle karşı karşıya olduğumuz konusunda hemfikiriz . Öyle değil mi?
Çünkü ben bugün yine nefes alıyorum .
Yine güneş doğdu az önce .
Bu nimetleri iki şekilde organize edebiliriz.
İlki gelen nimeti anında görüp onun, bize ait olduğunu farkedeceğiz. Anında nimetin asıl sahibine teşekkür edeceğiz . Anında. Daha sonra ona güzel bir alan açacağız hayatımızda .
İkincisi nimet talep edecez. Bu çok mühim . Çünkü bu talebin alt başlığında bir acizlik kabullenişi var . Bu sebepten talep önemli .
Talep edişimizdeki üslup da nimetin kalitesini etkileyebilir .
Gelen bu nimetler her an birikiyor.
Ve eğer teşekkürü geciktirirsek, nimetlerin etiketleri üzerinde kalır ve biz ondan mahrum kalırız.
Acilen teşekkür etmeliyiz.
Hamd etmeliyiz . Nimetler birikirken bizim de sükürlerimiz birikerek dağlara taşlara sığmamalı...
Ancak aciz olduğumuzu anlamak suretiyle bunu başarabiliriz .

Bilincimizi biraz daha açtığın için teşekkürler canım ablam. Senin sayende bir kez daha " bütün nimetlere sonsuz şükürler" diyorum.
YanıtlaSilElhamdülillah, Allah bizleri bilen, bildiğini uygulayanlardan eylesin aminn
SilAmin ablacım amin
Sil